Tuesday, September 15, 2009

tag EMA lagiiiiiii.............


KAD RAYA NI UTK SEMUA KAWAN2

1)Saya suka???

# berkawan dgn ramai org...
# my life now...
# jalan2...

2) pada masa ini saya sedang berfikir tentang

# bgmn kah kehidupan sy d ms akan dtg...
# sentiasa sht dan dpt melakukan tugasan harian dgn lancar...

3) bila rasa tension saya akan...

# cry...maybe
# ingat ALLAH ...

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum...

# bila jmpa dgn org, mesti senyum!(SAMA CAM EMA)
# baca msg hehehehe (SM JUGAK...HEHE)
# BILA RASA HEPI...

5) 3 perkara yang buat saya menangis..

# sesuatu perkara sy nak lakukan atau dapat kan xdpt dilakukan atau xdpt...
# bila perasaan terguris...
# bila dimarah....

6) kalau saya ada rm100k

# sedekah...
# pergi ke mekah bersm mak n abah...
# bina masjid...

7) sila beri 3 nama untuk di tag
# kotak
# shafini
# sesiapa sj la...

No comments:

Post a Comment