Monday, September 7, 2009

answer for EMA tag........





1.Apa perasaan anda skrg??
happy with all lover person in my life


2.Saya nak makan???
semua makanan yg mak masak


3.Saya tak suke??
org yang hipokrit


4.Impian saya??
happy with my lovely person in future....


5.Saya harapkan??
happiness araound my life..


6.Jika saya boleh putarkan masa??
i hope i can be better now


7.Saya pada 10 tahun akan datang???
i have happiness family n always happy in my life.. insyaallah


8.Handphone saya adalah
received call n msg from all my lovely person in my life,alarm at the morning 4 pray n go to my work,reminder my friend besday,calender,camera n it very important thing in my life...


9. Saya pernah bercenta sebanyak?
more than one..


10.Saya suka pada??
beuty scenery n peace place 4 my life..


11.Kawan-kawan saya???
miss all of u very much........muah!!!


12.Pernah dikhianati??
of course.......


13.Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
pray to ALLAH 4 that person can change 1 day

No comments:

Post a Comment